تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان)

تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان)

… دانلود …

تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان) :

سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي پژوهش هاي نوين ايران و جهان در مديريت، اقتصاد و حسابداري و علوم انساني

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تحلیل چگونگی روابط و شدت اثرگذاری و اثرپذیری عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری در بانک مسکن استان گیلان می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل 8 نفر از خبرگان بانک مسکن در استان گیلان می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات مطالعات کتابخانه ای و روش گردآوری داده ها میدانی می باشد. روش گردآوری داده ها نیز پرسش نامه بوده است. روش تجزیه و تحلیل داده ها روش DEMATEL فازی می باشد که برای تعیین شدت اثرگذاری و اثرپذیری عوامل و چکونگی روابط بین آن ها استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها به روش DEMATEL فازی نشان داد که عامل تجربه عاطفی تاثیر گذار ترین عامل می باشد به عبارتی، عاملی است که بیش ترین اهمیت را داشته و مشکل مسیله مورد نظر را حل نموده و موجب بهبود رضایت مندی مشتری می باشد. و تجربه ارتباطی تاثیر پذیر ترین عامل می باشد. به عبارتی این مولفه، مشکل اصلی مسیله موردنظر بوده که توسط عوامل تاثیر گذار حل می گردد. و عوامل تجربه عاطفی، تجربه ادراکی، تجربه رفتاری، تجربه حسی و تجربه ارتباطی به ترتیب نفوذگذار بودند.

اینک شما با جستجوی عبارت تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان) وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
تحليل چگونگي عوامل کليدي موفقيت در تجربه مشتري با رويکرد DEMATEL فازي (مطالعه موردي: بانک مسکن استان گيلان)