کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران

کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران

… دانلود …

کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش ملي کامپيوتر،فناوري اطلاعات وارتباطات اسلامي ايران

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

دراین مقاله تلاش شده است تا ازطریق مطالعه پیمایشی میان اعضای بزرگ ترین جامعه مجازی ایرانیان( کلوب) کارکرد اصلی رسانه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی مشخص گردد و به این سوال پاسخ داده شود که چه اقشاری بیشتر ازرسانه های اجتماعی استفاده می کنند و بیشترین استفاده ایرانیان از رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است در همین راستا، برای سنجش جایگاه رسانه های اجتماعی عصر حاضر در زندگی افراد و تعیین کارکردهای اصلی رسانه های مذکور، از روش پیمایش اینترنتی و ارسال پرسشنامه به صورت برخط (آنلاین) برای کاربران فعال جامعه مجازی ایرانیان به عنوان پرمخاطبترین رسانه اجتماعی استفاده شده است. بنابراین، با هدف جمع آوری 380 پرسشنامه تکمیل شده و بر اساس آمار الکسا طی مدت دو ماه در زمان های مختلف روز شامل: ساعت یک بامداد تا هفت صبح، هفت صبح تا دوازده ظهر، دوازده تا چهار بعد از ظهر، چهار بعد از ظهر تا هشت شب، هشت شب تا یک بامداد، 9000 درخواستبه اعضای برخط کلوب ارسال شد. یافته های مبتنی بر پاسخ مشارکت کنندگان در پژوهش نشان می دهد که نخست، جوانان مهم ترین استفاده کنندگان از رسانه های اجتماعی هستند؛ دوم، استفاده از اینترنت ورسانه های اجتماعی اینترنتی نه تنها مهم ترین فعالیت ایشان در اوقات فراغت است بکه بیشتر جوانان وقت قابل توجهی ر ا به حضور در شبکه های اجتماعی اینترنتی نسبت به سایر فعالیت های اجتماعی اختصاص می دهند همچنین، بر اساس نتایج این مطالعه یادگیری مطالب جدید، سرگرمی،عضویت و فعالیت در گروه های متناسب با سلایق فردی، دوستیابی و کسب اخبار به ترتیب، بیشترین فراوانی را به عنوان اولویت اول کارکردهای رسانه های اجتماعی در ایران دارا هستند.

اینک شما با جستجوی عبارت کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
کارکرد رسانه هاي اجتماعي در ايران