بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران)

بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران)

… دانلود …

بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران) :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي علوم انساني با رويکرد مديريت و اقتصاد مقاومتي

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها موجب شده آنها بتدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان گام بردارند، بازاریابی رابطه ای مناسب ترین گزینه برای تحقق این امر می باشد هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران می باشد جامعه آماری تحقیق حاضر عبارت است از کلیه مشتریان بانک ملت که با توجه به جدول گرجسی مورگان حجم نمونه برابر با 384 نفر می باشد اطلاعات موردنیاز در پژوهش حاضر با استفاده از مطالعات کتابخانه ای شامل کتب، مجلات و مقالات، گزارشات تحقیقی، مدارک و اسناد موجود و همچنین از پرسشنامه به دست آمده است پرسشنامه استاندارد برگرفته از تحقیق لیو و لین 2010 می باشد. پس از جمع اوری داده ها و تحلیل آنها به این نتیجه رسیده شد که تاثیر بازاریابی بر تصمیم گیری خرید مشتریان معنادار می باشد.

پژوهشگر گرامی فایل کامل بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران) با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل بررسي تاثير بازاريابي رابطه اي بر تصميم گيري خريد مشتريان با ميانجي گريتبليغات شفاهي (مطالعه موردي: بانک ملت استان مازندران) دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.