محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ  بهمن فروزنده)

… دانلود …

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) دارای 20 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) :

محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت

و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد

كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شركت

شركت

تأمین كنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط كلان شركت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی كند، بلكه محیط آن پیچیده و كاملاً در حال تغییر است.

دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین كنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممكن است له یا علیه شركت عمل كنند .

نیروهای محیطی اساسی یعنی تركیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی

را شكل داده، تهدیدهایی مطرح می كنند، و بر توانایی شركت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان

و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درك بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر،

ابتدا باید محیطی كه بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.

با سلام،محصول دانلودی محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) و بررسی کامل هدایت میشوید
محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)