بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي

بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي

… دانلود …

بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي تکنيک هاي مديريت و حسابداري

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

با گسترش استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطی، جهان شاهد تحول عظیمی است که از آن تحت عنوان عصر اطلاعات یاد می شود. صنعت بانکداری نیز تحت تاثیر این تغییرات، تحول شگرفی را تجربه می کند. به موازات گسترش استفاده از فن آوری های اطلاعاتی در صنعت بانکداری، بانکداری الکترونیک و خدمات الکترونکی به عنوان یکی از پیامدهای فن آوری اطلاعات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. به همین دلیل هدف از این مقاله بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي است. مقاله از نوع توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. نتایج مقاله نشان داد که سه عامل انتظار عملکرد، انتظار تلاش و تاثیرات بر تمایل استفاده از خدمات موثر هستند. همچنین عوامل اعتماد، سهولت استفاده، و منفعت کسب شده بر نگرش افراد در انجام رفتار مورد نظر (خدمات الکترونیکی) تاثیر بالایی دارد و از سویی، این عوامل به طور مستقیم نیز بر قصد رفتا ری فرد دراستفاده از خدمات بانکداری اینترنتی نقش مهمی دارد.

با سلام،محصول دانلودی بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي و بررسی کامل هدایت میشوید
بررسي عوامل موثر بر تمايل مشتريان بر پذيرش خدمات الکترونيکي در بانک کشاورزي