بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله

بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله

… دانلود …

بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد و علوم انساني

تعداد صفحات :26

چکیده مقاله:

اهمیت نام تجاری و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از نام تجاری و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حایز اهمیت می باشد . پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین نام تجاری و وفاداری مشتریان محصولات شرکت کاله می باشد. مدل پژوهشی طراحی شده بر مبنای مدل آکر ( 1997) شکل گرفته است . اعتبار محتوایی پرسشنامه های پژوهش با استفاده از نظرات خبرگان سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد . به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی ( SPSS ) استفاده گردید . نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین نام تجاری شرکت کاله و وفادای مشتریان رابطه معنا داری وجود دارد .

اینک شما با جستجوی بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله وارد صفحه فروش فایل دانلودی بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

بررسي رابطه بين نام تجاري و وفاداري مشتريان محصولات شرکت کاله