گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي

گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي

… دانلود …

گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي :

سال انتشار : 1391

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آينده پژوهي مديريت (پژوهش هاي مديريت)

تعداد صفحات : 15

مارکتینگ را همچون بسیاری از رشته های علمی موجود در پهنه علوم اجتماعی می توان به دو ساحت نظری و عملی تفکیک نمود. گرچه از عمر حوزه نظری آن بیش از یک صد سال نمی گذرد اما در حوزه عمل، تاریخی به درازا روابط تجاری برای آن متصوراست. این مقاله می کوشد تا با معرفی برخی کوشش های نظری صورت گرفته در حوزه عمل مارکتینگ، مجالی برای تفکر دقیق تر در این زمینه فراهم آورد. گرچه با کاوشهای برخی از اندیشمندان در این پهنه، پارامترهایی برای شناسایی و تفکیک تنوع و تکثر مارکتینگ ورزی معاصر پدیده آمده است، اما محور محرک شناسایی این تکثرات در مقاله حاضر، تلاش های مجدانه کوولیو و برودی (1998) است. رویکرد واقع گرایانه مستتر در تفکر نظامند پدید آورندگان این طبقه بندی نظری، امکان ورود انواع عمل مارکیتنگ و پوشش نسبی تنوع آن را امکان پذیر ساخته است.طرح طبقه بندی کوولیو و برودی روی دو پایه مارکتینگ معاملاتی و مارکتینگ مراوداتی بنا شده است که بر اساس تفکیک و تمایزاتی به پنج نوع مارکتینگ ورزی منتهی می شود. مقاله حاضر ضمن معرفی چارچوب نظری و پژوهشهای صورت گرفته در حوزه این چارچوب می کوشد تا با رویکردی انتقادی، نوعی زمینه سازی فکری در راستای توسعه و بهبود طرح فراهم آورد. در این راستا به نظر می رسد اگر بنا باشد طرح طبقه بندی به شکلی جهان شمول مورد کاربرد قرار گیرد می بایست نوعی بازنگری در جانب مارکتینگ معاملاتی به منظور تفکیک و به رسمیت شناختن گونه های بیشتری از مارکتینگ ورزی به خصوص برای کشور های درحال توسعه صورت پذیرد. در ضمن امکان ظهور و کاربندی تکثرگرایانه و همزمان چند نوع عمل مارکتینگ نیز مجاز شمرده شود.

كلید واژه: مارکتینگ سنتی، مارکتینگ معامله مند، مارکتینگ رابطه مند، مارکتینگ داده مند، مارکتینگ الکترومند مارکتینگ فردمند، مارکتینگ شبکه مند، تئوری انتقادی

اینک شما با جستجوی گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي وارد صفحه فروش فایل دانلودی گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

گذشته، حال و آينده مارکتينگ ورزي: نقد يک طرح طبقه بندي