ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران

ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران

… دانلود …

ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران :

سال انتشار : 1391

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ريزي درسي (دانش و پژوهش در علوم تربيتي-برنامه ريزي درسي)

تعداد صفحات : 13

تربیت شهروندی پیشرفت گرا یکی از رویکردهای تربیت شهروندی است که بر تدارک فرصت ها جهت کسب و ارتقای پتانسیل های مشارکت فعال در زندگی اجتماعی تاکید دارد. این پژوهش با هدف بررسی میزان توجه به رویکرد تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی ایران انجام شده است. در این پژوهش مطالعه اسنادی و کتابخانه ای جهت مشخص نمودن مولفه های تربیت شهروندی پیشرفت گرا و از روش تحلیل محتوا به منظور بررسی و تحلیل کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی مورد استفاده قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق در بخش تحلیل محتوا، کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی است که کل جامعه، برای مطالعه انتخاب شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات، سیاهه های تحلیل محتوای کتب درسی است که پس از مطالعه مبانی نظری و بسترهای قانونی و بر اساس طرح پیشنهادی، تهیه و تدوین و روایی آن توسط متخصصان علوم تربیتی و جامعه شناسی تعیین شده است. واحد تحلیل، جملات مندرج در متن کتب درسی است. مهمترین یافته های این پژوهش در بخش تحلیل محتوا عبارت است از اینکه به تربیت شهروندی پیشرفت گرا در مجموع در کتب تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی به میزان 20.04 درصد در پایه اول راهنمایی، 22 درصد در پایه دوم راهنمایی، 20.14 درصد در پایه سوم راهنمایی، توجه شده است که نشان از عدم توجه کافی و شایسته به مولفه های تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی مذکور دارد.

كلید واژه: تربیت شهروندی، رویکرد تربیت شهروندی پیشرفت گرا، کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی، دوره راهنمایی

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

ميزان توجه به رويکرد تربيت شهروند پيشرفت گرا در کتب درسي علوم اجتماعي دوره راهنمايي تحصيلي ايران