رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت

رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت

… دانلود …

رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت :

به عنوان متغیرهای پیش بین و انگیزش پیشرفت به عنوان متغیر ملاک مورد توجه قرار گرفت. برای سنجش سبک تفکر دانش آموزان از پرسشنامه 24 سوالی استرنبرگ – واگنر (1992) و برای سنجش خودتنظیمی از مقیاس 14 سوالی بوفارد و دیگران (1995) و برای سنجش انگیزش پیشرفت از پرسشنامه انگیزش پیشرفت هرمنس (1970) استفاده به عمل آمد. نتایج نشان می دهد بین دو متغیر سبک تفکر و خودتنظیمی با انگیزش پیشرفت، رابطه مثبت معنادار و بین سبک تفکر و خودتنظیمی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. نتایج حاصل از محاسبه رگرسیون چندمتغیره نشان می دهد بازگشت واریانس نمره انگیزش پیشرفت از روی سه متغیر سبک تفکر اجرایی، قضایی و قانونی از لحاظ آماری معنادار است. به علاوه، نتایج بر وجود رابطه بین سبک تفکر و خودتنظیمی با انگیزش پیشرفت تاکید دارد و مشخص می کند با درک انواع سبک های تفکر و آموزش راهبردهای خودتنظیمی به دانش آموزان می توان باعث افزایش میل و رغبت آنها برای رفتن به مدرسه شد.

كلید واژه: سبک تفکر، خودتنظیمی، انگیزش پیشرفت و دانش آموزان

از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت وارد صفحه فروش فایل دانلودی رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

رابطه سبک تفکر و خودتنظيمي با انگيزش پيشرفت