تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها

تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها

… دانلود …

تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها :

به شمار می آیند، در مورد امکانات و شیوه استفاده صحیح از اینترنت آموزش نمی بینند و از سوی دیگر قدرت چندانی در گزینش، انتخاب، پردازش و تجزیه و تحلیل درست اطلاعات و داده های دریافتی ندارند. این مشکل، در آشنا نبودن متولیان آموزش (والدین و مربیان دانش آموزان) با تکنولوژی های نو ارتباطی و اطلاعاتی ریشه دارد. بنابراین آگاهی متولیان برنامه ریزی درسی نسبت به این ضعف و ناتوانی می تواند آنان را به برنامه ریزی دقیق برای کسب آموزش سواد اینترنتی والدین و مربیان سوق دهد.سواد اینترنتی سه لایه دارد؛ اول، برنامه ریزی شخصی در شیوه استفاده از اینترنت؛ دوم، شناخت ویژگی های پیام و سوم، تحلیل و نقد پیام. در پژوهش حاضر وضعیت سواد اینترنتی در لایه اول، میان سه گروه دانش آموزان، مربیان و والدین آنها مورد ارزیابی قرار گرفت. نمونه آماری، 359 دانش آموز دختر و پسر سال سوم دبیرستان هستند که کاربر اینترنت بوده اند. این دانش آموزان از پنج منطقه شهر تهران شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز انتخاب شدند و پرسشنامه ای برای سنجش سواد اینترنتی میان آنها، مربیان (112 نفر) و والدینشان (718 نفر) توزیع شد. نتایج این پژوهش توصیفی نشان می دهد:1. در توانایی استفاده از اینترنت میان دانش آموزان، مربیان و والدین آنها تفاوت معنادار وجود دارد.2. میزان استفاده دانش آموزان از اینترنت بیشتر از مربیان و والدین آنهاست.3. در اولویت برنامه های مورد استفاده از اینترنت، میان دانش آموزان، مربیان و والدین آنها تفاوت معنادار وجود دارد.4. در برنامه ریزی شخصی برای استفاده از اینترنت، میان دانش آموزان، مربیان و والدین آنها تفاوت معنادار وجود ندارد.6.58 درصد دانش آموزان در خصوص استفاده از اینترنت با افراد ذی صلاح مشاوره داشته اند.10.44 درصد والدین دانش آموزان کاربر اینترنت، فقط قادرند به اینترنت وصل شوند و این میزان در میان مربیان آنها 32.31 درصد است.تفاوت سطح سواد اینترنتی در میان سه گروه دانش آموزان، مربیان و اولیا نشان می دهد، والدین و معلمان نمی توانند در مورد چگونگی استفاده از اینترنت به دانش آموزان آموزش لازم را ارایه دهند و مرجعی برای نوجوانان به شمار نمی آیند.والدین به خصوص مربیان باید توانمندی و سطح سواد اینترنتی و رسانه ای خود را افزایش دهند.

كلید واژه: سواد اینترنتی، سواد رسانه ای، دانش آموزان، مربیان، والدین، نوجوان، اینترنت

عنوان محصول دانلودی:تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها را در ادامه مطلب ببینید
تحليل وضعيت سواد اينترنتي دانش آموزان سال سوم دبيرستان شهر تهران 1386-1385 در مقايسه با مربيان و والدين آن ها