مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران

 مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران

… دانلود …

مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران :

مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1388 در رهیافتی نو در مدیریت آموزشی از صفحه 145 تا 162 منتشر شده است.
نام: ارتباط مولفه های اصلی استراتژی های مطالعه و یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
این مقاله دارای 18 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله راهبردهای مطالعه و یادگیری
مقاله مهارت
مقاله اشتیاق
مقاله خودنظم دهی
مقاله پیشرفت تحصیلی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: صالحی محمد
جناب آقای / سرکار خانم: عنایتی ترانه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی ارتباط مولفه های اصلی استراتژی های مطالعه و یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران انجام شده است. این پژوهش به روش همبستگی انجام شد و جامعه آماری پژوهش تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بودند. حجم نمونه بر اساس حجم جامعه 386 نفر برآورد شد كه به صورت تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. مولفه های اصلی استراتژی های مطالعه و یادگیری با استفاده از پرسشنامه استاندارد شده استراتژی های مطالعه و یادگیری (LASSI) اندازه گیری شد. با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون، رابطه سه مولفه اصلی مهارت، اشتیاق و خودنظم دهی با پیشرفت تحصیلی (معدل كل ترم دانشجویان) مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها حاكی از آن بود كه هر سه مولفه اصلی استراتژی های مطالعه و یادگیری با پیشرفت تحصیلی رابطه ای معنی دار داشتند، مقایسه مولفه های اصلی استراتژی های مطالعه و یادگیری در دو گروه دانشجویان دختر و پسر تفاوتی معنی دار را نشان داد و همچنین نیمرخ استراتژی های مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با جدول نمونه هنجاری دانشجویان آمریكایی تفاوت های شایان توجهی داشت.

از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله ارتباط مولفه هاي اصلي استراتژي هاي مطالعه و يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مازندران