برند شهري و عوامل موثر بر آن

برند شهري و عوامل موثر بر آن

… دانلود …

برند شهري و عوامل موثر بر آن دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برند شهري و عوامل موثر بر آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي برند شهري و عوامل موثر بر آن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن برند شهري و عوامل موثر بر آن :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

از آن جا که شهرها برای جذب گردشگر ، سرمایه و استعداد با هم در رقابت جهانی هستند و همچنین برای رسیدن به اهداف دیگر در تلاشند، مفهوم استراتژی برندینگ از دنیای تجارت اقتباس شده و درپیگیری توسعه شهری، احیا و کیفیت زندگی به کار برده می شود. امروزه هریک از شهرهای جهان به فراخور ظرفیت، امکانات و فعالیت های خود از نوعی شهرت و آوازه برخوردارند که از آن به عنوان برند شهری یاد می شود. برند شهری که شامل هویت تاریخی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی هر شهر و در بردارنده ی چگونگی فعالیت های اقتصادی و امکانات رفاهی و تفریحی آن شهر می باشد، یک کلمه یا یک عبارت کوتاه است که برای آن شهر ارزش آفرین بوده و موجب مزیت رقابتی پایدار می شود. هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شهرت برند شهرها می باشد و سعی بر این است که در ابتدا با آشنایی با مفاهیم کلیدی و شناسایی مدل های موثر برشهرت برند شهری به عوامل تاثیر گذار بر برند شهرها دست یافت . در نتیجه طی مطالعات صورت پذیرفته چهار عامل کلی ، 1 – عوامل محیطی ، 2 – عوامل فرهنگی ، اجتماعی ، تاریخی ، 3 – عوامل اقتصادی ، خدمات عمومی زیر بنایی ، 4 – عوامل کالبدی در زمینه ایجاد شهرت برند شهرها با زیرمجموعه های آن ها شناسایی شد و مورد بررسی قرار گرفت .

با سلام،محصول دانلودی برند شهري و عوامل موثر بر آن آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل برند شهري و عوامل موثر بر آن و بررسی کامل هدایت میشوید
برند شهري و عوامل موثر بر آن