مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه

 مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه

… دانلود …

مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه :

مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در شهریور 1388 در دانشور رفتار از صفحه 55 تا 68 منتشر شده است.
نام: بررسی مولفه های آموزش صلح یونسکو در اسناد و مدارک جمهوری اسلامی ایران (85 – 1383): سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، اهداف کلی آموزش و پرورش ایران، اهداف دوره متوسطه
این مقاله دارای 14 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش صلح
مقاله اسناد و مدارك جمهوری اسلامی ایران
مقاله تحلیل محتوا
مقاله مولفه های هفتگانه یونسكو

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: فلاح نودهی معصومه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
صلح یکی از اصول و ارزش های زندگی است. صلح لحظه های صادقانه و صمیمی هر انسان است که می تواند در زندگی خود و در زندگی اجتماعی آن را تجربه کند. صلح، پیش شرط عمده تداوم حیات زندگی انسانی، نسل ها و ملیت ها است، به عبارتی بقاء نوع بشر به عنوان یک کل، اکنون به حفظ صلح و ایجاد صلح وابسته است و ضروری است که آموزش، هم شرایط و لوازم بروز جنگ و خشونت را افشا کند و هم راه هایی را که باعث تعدیل این وضعیت و خشونت می شود را افشا کند و هم راه هایی را که باعث تعدیل این وضعیت و حتی غلبه بر آن می شود، مطرح کند.
اسناد و مدارک جمهوری اسلامی ایران که شامل سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران (1383)، اهداف کلی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (1385) و اهداف دوره متوسطه (1385) است در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها به ویژه در برنامه ریزی های آموزش و پرورش اهمیت بسزایی دارد لذا در این پژوهش اسناد و مدارک جمهوری اسلامی ایران از لحاظ پردازش به مولفه های هفتگانه آموزش صلح یونسکو مورد بررسی قرار گرفته اند. مولفه های مورد مطالعه که از مولفه های آموزش صلح یونسکو هستند، عبارتند از: حقوق بشر و دموکراسی، تعاون و همبستگی، حفظ فرهنگ ها، خود و دیگران، جهان وطنی، حفاظت از محیط زیست و معنویت.
روش تحقیق در این پژوهش از نوع کیفی است که به تحلیل محتوای اهداف سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، اهداف کلی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و اهداف دوره متوسطه می پردازد.
آموزش و پرورش تنها نهاد رسمی است که مسوولیت تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد و در نظام آموزشی کشور ما، مطالب تدوین شده در کتاب های درسی به عنوان محور اصلی برنامه آموزشی قلمداد می شود و باید بر اساس اهداف مندرج در اسناد و مدارک باشد. در سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران مولفه های حقوق بشرودموکراسی، تعاون و همبستگی، حفظ فرهنگ ها دارای بیشترین فراوانی می باشد و به مولفه انترناسیونالیسم توجهی نکرده است. در اهداف کلی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مولفه خود و دیگران دارای بیشترین فراوانی و مولفه های حقوق بشرودموکراسی، تعاون وهمبستگی، انترناسیونالیسم، حفاظت از محیط زیست، معنویت کمترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند. در اهداف دوره متوسطه بیشترین فراوانی مربوط به مولفه خود و دیگران و کمترین فراوانی مربوط به مولفه های انترناسیونالیسم و حفاظت از محیط زیست می باشد.

با سلام،محصول دانلودی مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه و بررسی کامل هدایت میشوید
مقاله بررسي مولفه هاي آموزش صلح يونسکو در اسناد و مدارک جمهوري اسلامي ايران (85 – 1383): سند چشم انداز بيست ساله نظام جمهوري اسلامي ايران، اهداف کلي آموزش و پرورش ايران، اهداف دوره متوسطه