کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015

کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015

… دانلود …

کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015 دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015 :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش بين المللي انسجام مديريت و اقتصاد در توسعه شهري

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

این مقاله تحقیقی است از مشخصات اصلی بازار ای بوک از ابتدای سال 2010 . اگرچه بازار ای بوک دقیقا در اروپا ظاهر شد،اما بیشتر در آمریکا توسعه پیدا کرد در نتیجه وجود آمازون در سال 2007 .در این مقاله بحث بر این است که از عجایب بازار ای بوک آن است که به سمت یک رقابت نامناسب بین غول های اینترنت مخصوصا )گوگل و آمازون( و ناشران هدایت می کند.سر فصل مقاله ابزار قانونی و اقتصادی است که استراتژی های اقتصادی را در این زمینه را قضاوت می کند: استفاده مناسب در گوگل،قیمت پایین تربرای کاربران آمازون.مقاله بطور مشخص تاکید دارد بر سیاستهای رقابتی برای بالا بردن رقابت خوب بین صنایع فرهنگی دیژیتال.

پژوهشگر گرامی فایل کامل کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015 با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت springer -2015 دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.