Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks

Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks

… دانلود …

Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks :

بر تحولات خاورميانه) و حماسه اقتصادي (با رويکردي بر مديريت و حسابداري)

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

This study aims at proposing a framework to measure a Customer satisfaction Index (CSI) for Islamic banks. A questionnaire was distributed among the Islamic bank customers to measure the criteria’s weights, perceived performance and expected performance. We use the criteria’s weights, perceived performance and expected performance to test the proposed index for Iran’s three largest Islamic banks. The resultant index can be used to evaluate and rank banks in accordance with their CS’s status quo. While this approach can be applied across different industries, it should not be presumed that the numerical results presented in this study apply to contexts with substantially different underlying attributes.

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks و بررسی کامل هدایت میشوید

Designing a Customer Satisfaction Index (CSI) for Islamic Banks