بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران

بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران

… دانلود …

بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي توسعه پايدار، راهکارها و چالش ها با محوريت کشاورزي، منابع طبيعي، محيط زيست و گردشگري

تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

هدف از بازاریابی در گردشگری و کسب سود از این طریق از طریق رشد دادن رضایت و در نهایت وفاداری گردشگر خارجی است. به دلیل اینکه دیگر فقط رضایت گردشگر کافی نبوده و بلکه وفاداری از اهمیت ویژه ای در این صنعت برخوردار است بلکه، با نگهداری گردشگر وفاداری می توانند از طریق آنها تعداد زیادی گردشگر خارجی دیگر را نیز در هتل خود جذب کنند و با مدیریت کارآمد و پرسنل آموزش دیده و خدمات خوب و احترام به مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری می توان به این مهم که تأثیر به سزایی در سودآوری هتل و جذب مشتری دارد دست پیدا کرد. در این تحقیق بر اساس نمونه گیری هدفمند 100 پرسشنامه بین گردشگران خارجی در هتل های پنج ستاره توزیع شد. در سه فرضیه اول که با استفاده از نرم افزار و آزمون های همبستگی اسپیرمن انجام شد هر سه فرضیه ثابت و رابطه معنا دار ومثبتی بین رضایت مشتری و وفاداری دارند . در فرضیه چهارم نیز به رتبه بندی هتل های پنج ستاره تهران از نظر وفاداری پرداخته شد که بین پنج هتل پمج ستاره تهران با استفاده از مدل TOPSIS مشخص شد که هتل هما با وزن 354 بالاترین رتبه و هتل اسپیناس با وزن 139% پایین ترین رتبه را از نظر کیفیت و وفاداری ان خارجی به خود اختصاص داده اند

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

بررسي تاثيروفاداري و رضايت ميهمانان خارجي هتل ها دربازديد مجدد ازايران مطالعه موردي هتلهاي پنج ستاره تهران