شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي

شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي

… دانلود …

شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس ملي و اولين کنفرانس بين المللي پژوهش هايي کاربردي در مهندسي برق، مکانيک و مکاترونيک

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر ابتدا سیکل ترکیبی رانکین بخار و رانکین آلی با محرک گازهای اتلافی خروجی از توربین شبیه سازی شده است، به این صورت که گاز اتلافی کاهش دما یافته خروجی از اواپراتور سیکل بخار به عنوان محرک دما پایین اواپراتور سیکل آلی مورد استفاده قرار گرفته و سپس تاثیر تغییر پارامترهای مختلف مانند دمای اواپراتور و کندانسور سیکل آلی و بخار و غیره بر روی مقادیر کار خروجی، بازگشت ناپذیری کلی، بازده انرژی و اگزژی بررسی گردید. نتایج حاکی از آن است که بالاترین مقدار اگزرژی مرذبوط به جریان گاز اتلافی ورودی به سیکل بخار است که با توجه به دما و دبی بالای آن منطقی به نظر می رسد، همچنین بیشترین میزان تخریب اگزرژی در اواپراتور سیکل بخار روی می دهد که به دلیل اختلاف دمای محرک و سیال عامل در سیکل می باشد. بیشترین و کمترین مقدار بازده اگزرژی در سیکل بخار و آلی به ترتیب متعلق به پمپ و کندانسور می باشد. در حالت پایه، بازده انرژی و اگزرژی سیکل ترکیبی به ترتیب 0/2782 و 0/5279 به دست آمده است. در انتها تحلیل پارامتری جامعی به منظور بررسی اثر تغییر پارامترهای مختلف بر روی عملکرد سیستم انجام گردید.

اینک شما با جستجوی شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي وارد صفحه فروش فایل دانلودی شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

شبيه سازي و تحليل پارامتري سيکل ترکيبي رانکين آلي و بخار از منظر انرژي و اگزرژي با محرک گازهاي اتلافي خروجي توربين گازي