مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري

مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري

… دانلود …

مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره علمي پژوهشي سراسري توسعه و ترويج علوم تربيتي و روانشناسي، جامعه شناسي و علوم فرهنگي اجتماعي ايران

تعداد صفحات : 5

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر مقایسه بین راهبردهای خود تنظیمی،تفکر خلاق و جهت گیری هدف در کودکان دارای اختلال ریاضی و بهنجار بود. روش پژوهش انتخاب شده دراین تحقیق پس رویدادی از نوع علی مقایسه ای است . جامعه آماری پژوهش حاضر را دانش آموزان پنج مدرسه متوسطه ناحیه یک ری تشکیل می دهد.که 100 نفر از آنها به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند .ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش از پرسشنامه جهت گیری هدف، پرسشنامه خود تنظیمی و تفکر خلاق در یادگیری دانش آموزان که مورد افراد شرکت کننده اجرا گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های مانوا به منظور مقایسه متغییرها در دو گروه اختلال ریاضی و بهنجار استفاده گردید . و یافته های تحقیق نشان داد که فرضییه تحقیق مورد تایید قرار گرفت . بین راهبردهای خود تنظیمی تفکر خلاق و جهت گیری هدف در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجارتفاوت معنا داری وجود دارد.

اینک شما با جستجوی مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقايسه بين راهبردهاي خودتنظيمي، تفکر خلاق و جهت گيريهدف در دانش آموزان داراي اختلال رياضي بهنجاردر مدارسمتوسطه ناحيه 1 شهر ري