تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT

تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT

… دانلود …

تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد، حسابداري و علوم تربيتي

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

امروزه شرکت ها در دنیایی متحول و پیشرفته و در بازاری به شدت رقابتی فعالیت می کنند،مسلم است که با اعمال مدیریت سنتی و درون گرا نمی توانند به وضع مطلوب دست یابند. لذا باید از شیوه هایی بهره بگیرند که جامع نگر و محیط گرا بوده و دیدی بلند مدت داشته باشد بطوری که با شناسایی مناسب شرایط داخل و خارج شرکت تصویر مناسبی از وضع موجود ارائه دهد و نیز با شناسایی و تعیین وضع مطلوب راه درست رسیدن به آن را نشان دهد.این شیوه مدیریت در واقع همان مدیریت استراتژیک است.در این پژوهش تلاش کردیم ابتدا بیانیه ماموریت شرکت بسته بندی بیژن گنبد تهیه شود و پس از آن مجموعه عوامل داخلی و خارجی موثر بر موفقیت شرکت شناسایی شده و میزان اهمیت و وزن مهم ترین عوامل تعیین و سپس اقدام به تنظیم ماتریس(EFE) و ماتریس(IFE)نمودیم. به منظور ارزیابی محیط بیرونی شرکت،ابتدا عوامل خارجی اثرگذار بر موفقیت شرکت،شناسایی و با تکیه بر آن فرصت ها و تهدیدات پیش روی شرکت تعیین گردد. با آگاهی از تغییرات و روندهای محیط خارجی شرکت می توان با برنامه ریزی صحیح از فرصت های بوجود آمده استفاده و تا حد امکان از تهدیدات احتراز نمود.پس از تنظیم ماتریس های فوق مشخص شد که شرکت از نظر بکارگیری استراتژی هایی که بدان وسیله از فرصت ها استفاده نمود و تهدیدات را کاهش داد و همچنین از نظر استفاده از قوت ها و پرهیز از ضعف ها در حد بالایی است.براساس نتایج بدست آمده از ماتریس(SPACE) و ماتریس(IE)شرکت بسته بندی بیژن گنبد می تواند از استرتژی هایی همچون رسوخ در بازار،توسعه محصول و توسعه بازار استفاده نماید. در ماتریس(QSPM) مشخص شد که شرکت بیژن گنبد می تواند ابتدا استراتژی توسعه بازار و سپس استراتژی رسوخ در بازار و یا تمرکز و در نهایت استراتژی توسعه محصول را جهت افزایش سود آوری شرکت استفاده نماید.بنابراین ابزارهایی که در تدوین استراتژی های این پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند شامل:ماتریس تجزیه و تحلیل عوامل خارجی(EFE)ماتریس تجزیه و تحلیل عوامل داخلی (IFE) ماتریس داخلی و خارجی(IE) ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک (SPACE) ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک(QSPM) که با توجه به این ماتریس ها علاوه بر تجزیه و تحلیل سازمان و محیط (نقاط قوت و ضعف،فرصت ها و تهدیدات)(SWOT)،استراتژی های مناسب با توجه به یک محیط پویا در سازمان تدوین گردیده است.

با سلام،محصول دانلودی تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT و بررسی کامل هدایت میشوید
تدوين استراتژي شرکت بسته بندي بيژن گنبد براساس مدل SWOT