بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني

بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني

… دانلود …

بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس ملي علوم مديريت نوين و برنامه ريزي پايدار ايران

تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر، به بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر برند فرش های ایرانی پرداخته شد. با مروری بر ادبیات برند، مدلی متشکل از 5 معیار اصلی متغیرهای مربوط به حسن سابقه، تجربه اجرایی و دانش، هویت، استاندارد های کیفی و قیمت تمام شده ارائه شد که 20 زیرمعیار را نیز در بر می گیرد. با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی که جزء تکنیک های نوین تصمیمگیری چندمعیاره محسوب می شود، زیر معیارهای مربوطه رتبه بندی شدند که در نهایت متغیرهای قیمت تمام شده کمتر، معیاری برای خرید محصولات بعنوان مهمترین زیرمعیار تصویر نام تجاری فرش دستبافت، انتخاب شد و پس از آن تمایل به پرداخت قیمت بیشتر برای محصولات خوب و وجود دانش تکنولوژیک در صنعت ، در رده های دوم و سوم مهمترین زیرمعیارها جای گرفتند.

با سلام،محصول دانلودی بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني هدایت میشوید
بررسي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر تصوير نام تجاري فرش هاي ايراني