مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو

 مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو

… دانلود …

مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و دومین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 4
نویسنده(ها):
امیر سرداری – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز،
کوروش حیدری شیرازی – دانشیار گروه مکانیک، دانشگاه شهید چمران اهواز

چکیده:
رفتار دینامیکی و پایداری خودروهای سواری جزء ویژگی های مهم یک خودرو به حساب می آید. در اکثر پژوهش ها، اعضای مکانیزم های سیستم تعلیق و فرمان صلب در نظر گرفته می شوند در حالیکه این مکانیز ها دارای اعضای صلب نبوده و در سرعت های بالا بدلیلافزایش نیروهای وارد بر آن ها دچار تغییر شکل شده و ویژگی های دینامیکی و پایداری خودرو تغییر می کند . به منظور بررسی این اثر در این پژوهش تعدادی از عضوهای سیستم تعلیق و فرمان با استفاده از مازول آدامز/فلکس نرم افزار آدامز به عضوهایی انعطاف پذیر تبدیل شده و جایگزین حالت صلب می شوند. سپس خودرو مانورهایی را با سرعت های مختلف طی می کند. بررسی نتایج نشان داد که فرض انعطاف پذیری رک و تایرادها باعث افزایش پایداری و همچنین انعطاف پذیری طبق پایین منجر به کاهش چشمگیر پایداری و بیش فرمانی می شود.

عنوان محصول دانلودی: مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو را در ادامه مطلب ببینید
مقاله بررسي اثر انعطاف پذيري اجزاي سيستم فرمان و تعليق بر پايداري خودرو