مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه

 مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه

… دانلود …

مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه :

چکیده:
در حالی که بیشتر تحقیقات انجام شده در علوم مدیریتی، تأثیر قابلیتهای بازاریابی، نوآوری و یادگیری را (به طور جداگانه) بر روی عملکرد سازمان ارزیابی می کنند، این تحقیق مدلی یکپارچه را برای ارزیابی تأثیر این قابلیتها بر عملکرد شرکت های بیمه ای توسعه داده و علاوه بر این تأثیر این قابلیت ها به صورت ترکیبی و مکمل نیز بر عملکرد سازمان ارزیابی می شود. در این تحقیق، با استفاده از دیدگاه منایع سازمانی، و با استفاده از روش سرشماری، از نظرات مدیرعاملان 23 شرکت بیمهای جهت مشارکت در جمعآوری دادههای مورد نیاز، استفاده به عمل آمده است. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی و با استفاده از نرمافزار اسمارت پی ال اس (این نرم افزار برای نمونه های بسیار کوچک نیز کاربردی بوده و داده ها را پردازش می کند)، دال بر آن اند که قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری، همبستگی مثبت با عملکرد شرکت های بیمه ای دارند. به علاوه، این قابلیت ها در مورد موفقیت عملکرد شرکتهای بیمهای با یکدیگر همافزایی داشته و مکمل هماند.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله نقش قابليت هاي بازاريابي، نوآوري و يادگيري و ترکيب اين سه قابليت در موفقيت عملکرد شرکت هاي بيمه