مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران

 مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران

… دانلود …

مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران :

تعداد صفحات:16
چکیده:
مصرف به عنوان یکی از متغیر های تاثیرگذار، در اقتصاد و بازاریابی و مسائل مربوط به بازاریابی همواره مطرح بوده است و جریان اقتصادکل را تحت تاثیر قرارمیدهد درهمین راستا عوامل موثربرمصرف نیز دربین مسائل بازاریابی وسیاست گذاری های اقتصادی مورد پرسش بوده است دراین مطالعه به تعیین عوامل موثربرمصرف بخش خصوصی درکشور ایران درکوتاه مدت و بلند مدت به کمک روش حداقل مربعات کاملا اصلاح شده FMOLS و توابع عکس العمل آنی IRF و تجزیه واریانس VD پرداخته شده است. برای این کار ازداده های سری زمانی سالانه 1389-1362 استفاده شده است نتایج مطالعه حاکی ازآن بوده درامدملی واقعی تاثیر مثبت و درآمد های مالیاتی و مخارج مصرفی دولت تاثیرمنفی برمصرف بخش خصوصی در دوره مورد مطالعه داشته اند.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله تعيين عوامل موثر بر مصرف خصوصي در ايران دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.