مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري

 مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري

… دانلود …

مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري :

محل انتشار: دومین همایش سراسری فن آوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

فرزانه بیک زاده عباسی – دکتری مدیریت بازرگانی
فلور بیک زاده عباسی – کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری موضوعی نسبتا نو دردانش مدیریت است که فصل مشترک بسیاری از دیدگاه های مدیریتی و تکنولوژیکی نظیر مدیریت دانش بازاریابی فروش فناوری اطلاعات و نظایر آن می باشد نگارندگان این مجموعه تلاش داشته تا با مرور و کنکاش درادبیات این موضوع بهمدلی مفهومی دست یابد که در فضای کسب وکار ایران قابل استقرار باشد جستجوی فراوانی درصفحات مجلات کتب و اینترنت صورت گرفته و مدلهای بسیاری مورد تحلیل قرارداده شده اند آنچه دراین مقاله به آن دست یازیده شده مدلی مفهومی و تئوریک است این مدل مشتمل برسه بخش فرایندی است که تاثیر سیستماتیک برروی بکارگیری دارند این سه بخش شامل زیرساختها فرایند ارزیابی و نتیجه گیری است درقسمت زیرساختها سازمان جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری باید از سه جنبه سازماندهی فن آوری و بازاریابی مورد بررسی قرارگیرد فرایند شامل چهارمرحله آگاهی و کشف دانش برنامه ریزی بازار، تعامل مشتری و تحلیل بازخور است و درمرحله آخر جهت ارزیابی و نتیجه گیری به بررسی وفاداری مشتریان درونی و بیرونی می پردازد.

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

مقاله مدل مفهومي مديريت ارتباط با مشتري