مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي

 مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي

… دانلود …

مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي :

محل انتشار: شانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات:7

نویسنده(ها):

امیر مهدی پاشایی نژاد – کارشناس ارشد – دانشگاه فردوسی مشهد
مجید معاونیان – استادیار – دانشگاه فر د وسی مشهد
امیر علی امیری مقدم – کارشناس ارشد – دانشگاه کاشان

چکیده:

ایده اصلی در طراحی سیستم تعلیق فعال خودرو بکارگیری یک المان تطبیق پذیر هیدرولیکی به منظور اعمال نیروی مناسب بین اکسِل وبدنه خودرو است . اما این نیرو باید به نحوی مناسب ،کنترل شود تا با کاهش شتاب عمودی ،موجب افزایش آسایش سرنشینان گردد و همچنین با محدود کردن دامنه نوسانات سیستم تعلیق، موجب ازدیاد طول عمر سیستم گردد . در این مقاله کنترل مقاوم سیستم تعلیق فعال خودرو با مدل غیر خطی عملگر هیدرولیکی مورد تحقیق است و در آن ساختار فیدبک موازی پیشنهاد شده است . استفاده از فیدبک موازی موجب کاهش قابل توجه اثرات غیر خطی عملگر هیدرولیکی گردیده است . در حلقه داخلی از یک کنترل کننده تناسبی برای ردیابی نیروی عملگر هیدرولیکی و در حلقه خارجی از کنترل کننده مقاوم 1QFT بمنظور کاهش شتاب عمودی بدنه استفاده شده است . نتایج حاصله از شبیه سازیهای سیستم عملکرد مطلوب سیستم حلقه بسته را تایید می نماید .

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله طراحي کنترلر بهينه مقاوم بروش تئوري فيدبک کمي براي سيستم تعليق خودرو با ملاحظه رفتار غير خطي عملگر هيدروليکي