مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه)

مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه)

… دانلود …

مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه) دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه) :

سال انتشار : 1396

تعداد صفحات : 32

شبکه­های اجتماعی، گروهی از مهم­ترین ابزارهای فرهنگ­ساز در دنیای معاصر محسوب می شوند که نقش و تاثیر مهمی در تشکیل باورها، نگرش­ها، انگیزه­ها و رفتارهای افراد دارند. این شبکه­ها برای حفظ روابط اجتماعی موجود، پیدا کردن دوستان جدید، زمینه عضویت، فعالیت و مشارکت هدفمند کاربران را فراهم می آورند. زبان پنهان، یکی از گونه­های اجتماعی زبان است که دارای سابقه­ای با ویژگی­های خاص خود است. زبان پنهان، از مجموعه لغاتی تشکیل شده که صرفاً ابداعی هستند و هیچ پیشینه طبقاتی، نژادی، دینی و …. ندارند و به شدت تحت تاثیر شبکه­های اجتماعی تولید می­شوند. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مصرف شبکه­های اجتماعی مجازی و ترویج زبان پنهان در بین جوانان صورت گرفته است. دانشجویان دانشکده رفاه، جامعه آماری مطالعه­ حاضر بوده­اند که محقق مصاحبه­هایی را با 16 نفر از آنان انجام داده است. نتایج به دست آمده از مصاحبه­ عمیق با این دانشجویان حاکی از این است که بیشترین تغییرات زبانی در سطح واژگان (مانند کوتاه­سازی یا حذف و …) اتفاق افتاده است. سایر نتایج به دست آمده شامل حیطه­های آگاهی به زبان پنهان، کاربری استفاده از شبکه­های اجتماعی، مصرف شبکه­های اجتماعی، نوع ارتباط مخاطبان در شبکه­های اجتماعی، احساس مخاطب نسبت به واژه­ جدید، زبان تصویری، نوع نوشتار، محل کاربری شبکه­های اجتماعی، کاربرد واژه و نحوه واژه­سازی می باشد.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله رابطه مصرف شبکه‌هاي اجتماعي مجازي و ترويج زبان پنهان در بين جوانان (مورد مطالعه: دانشجويان دانشکده رفاه)