مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها)

مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها)

… دانلود …

مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها) دارای 34 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها) :

سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 34

الزامات دنیای امروز، ضرورت هم‌سویی با دیگر کشورها و نیز کسب موفقیت در بازارهای داخلی و جهانی، شرکت‌ها را وادار می‌کند تا از توانمندهای موجود در استارت‌آپ‌ها به ویژه استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک بهره‌مند شوند. با این حال ایجاد مشارکت بین شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر و استارت‌آپ‌ها، نیازمند به کارگیری راهکارهای مدیریتی قوی و صحیحی می‌باشد. تحقیقات و مدل‌های قبلی فرایند سرمایه‌گذاری VC وCVC، بیشتر فاکتورهای اصلی موثر بر فرآیند شکل‌گیری سرمایه‌گذاری خطرپذیر را توسعه داده‌اند و تاکنون کمتر در مطالعات به ارائه‌ی یک مدل جامع با همه‌ی جنبه‌های موثر بر آن و به شکل ویژه در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران توجه شده است. بنابراین این مقاله، با استفاده از روش تحقیق کیفی نظریه مبتنی بر داده‌ها و به واسطه‌ی مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته با مدیران و کارشناسان شرکت‌های VC وCVC به منظور شناسایی فاکتورهای موثر بر فرآیند شکل‌گیری سرمایه‌گذاری خطرپذیر استراتژیک برند (SBV)، در داخل کشور انجام شده است. یافته‌های حاصل از مصاحبه‌ها از طریق 18 فاکتور در داخل شش مقوله مرتبط با پدیده‌ی اصلی شامل شرایط علی، مقوله‌ی محوری، شرایط زمینه‌ای، شرایط واسطه ای یا مداخله گر، کنش ها و تعاملات و پیامدها نشان داده شده-اند. نتایج این تحقیق، به تمامی ذی‌نفعان فعال موجود در اکوسیستم کمک می کند تا با همکاری یکدیگر زمینه های مناسب برای انجام اقدامات درست در شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر فعال در حوزه تجارت الکترونیک را ایجاد کنند.

اینک شما با جستجوی عبارت مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها) وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله ارائه مدل سرمايه‌گذاري خطرپذير استراتژيک برند براي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار خطرپذير فعال درحوزه تجارت الکترونيک (براساس تئوري مبتني بر داده‌ها)