تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه

تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه

… دانلود …

تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه :

سال انتشار : 1396

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشكده پزشكي

تعداد صفحات :9

زمینه و هدف: رضایت بیماران یکی از شاخص های مهم کیفیت و اثربخشی خدمات بیمارستانی است. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت بر میزان رضایت بیماران انجام شد.روش بررسی: پژوهش حاضر یک مطالعه اقدام پژوهی مشارکتی بوده که در بخش مراقبت های ویژه تنفسی بیمارستان لبافی نژاد تهران در سال 1392 انجام شد. با تشکیل تیم بهبود کیفیت و استفاده از مدل ده مرحله ای مدیریت کیفیت مصدق راد، اقدام به بهبود فرایندهای کاری بخش شد. رضایت بیماران بخش، پیش و پس از اجرای مدیریت کیفیت سنجیده شد.یافته ها: فرایندهای اصلی بخش اصلاح و استاندارد شدند و اهداف ارتقای فرایندهای کاری تعیین شدند. برنامه عملیاتی دستیابی به اهداف تدوین و اجرا شد. اجرای مدیریت کیفیت منجر به بهبود 54.5 درصدی کیفیت خدمات بخش و افزایش 2.7 درصدی رضایت بیماران شد.نتیجه گیری: اجرای درست یک مدل مناسب مدیریت کیفیت می تواند منجر به بهبود کیفیت خدمات بیمارستانی و افزایش رضایت و وفاداری بیماران شود.

كلید واژه: مدیریت کیفیت، رضایت بیمار، بیمارستان، بخش مراقبت های ویژه تنفسی، بهبود مستمر

با سلام،محصول دانلودی تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه و بررسی کامل هدایت میشوید
تاثير مديريت کيفيت بر رضايت بيماران يک بيمارستان: گزارش کوتاه