مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389

مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي  دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389

… دانلود …

مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389 دارای 70 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389 :

تعداد صفحات :70

این پژوهش با هدف «شناسایی مؤلّفه‌های مسئولیت‌ پذیری‌ اجتماعی‌ در محتوای برنامه‌ درسی‌ دوره متوسطه نظری» به روش توصیفی از نوع تحلیل محتوی انجام شد. نمونه پژوهش، شامل ده کتاب سال سوم آموزش متوسطه در سال تحصیلی 1390-1389 بود. عمده‌ترین یافته‌ها‌ی پژوهش عبارت بودند از :1. انواع و ابعاد مسئولیت‌های اجتماعی قابل بررسی در محتوای برنامه درسی را می‌توان به هفت نوع و سه بعد تقسیم کرد که شامل مسئولیت‌های؛ دینی- اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، شهروندی- اجتماعی، زیست محیطی و سازمانی- شغلی در ابعاد سه‌گانه شناختی، عاطفی و عملکردی بود. 2. از مجموع 11387 مورد، عبارات و مضامین مندرج درکتاب‌های نمونه مورد بررسی دوره متوسطه نظری سال90- 1389، 546 فراوانی، یعنی 8/4 % به مؤلّفه‌های مطرح در انواع و ابعاد سه‌گانه مسئولیت‌های اجتماعی توجه شد.3. بیشترین درصد عبارات و مضامین در کتاب‌های تحلیل شده به نسبت مجموع 11387مورد؛ درکتاب مطالعات اجتماعی با یک درصد و کمترین درصد نیز به همین نسبت، به کتاب روان‌شناسی، با 1/0 % اختصاص داشت و به نسبت مجموع 546 فراوانی، درکتاب‌های نمونه مورد بررسی نیز، کتاب مطالعات اجتماعی، با 3/20 % و کتاب روان‌شناسی، با 9/2 % به ترتیب بیشترین و کمترین درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389 با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله بررسي ميزان توجه به مؤلّفه‌هاي مسئوليت پذيري اجتماعي در محتواي برنامه درسي دوره متوسطه نظري ايران در سال1390-1389 دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.