مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام)

مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام)

… دانلود …

مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام) :

سال انتشار : 1394

تعداد صفحات : 24

صنعت هتلداری از مهم‌ترین عوامل توسعه‌ی گردشگری است و اولین دغدغه‌ی گردشگران در ورود به مناطق گردشگری یافتن هتل مناسب برای اقامت است. از این رو توجه به مدیریت مناسب هتل‌ها امری ضروری است. هدف این پژوهش شناخت اثر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با تبیین نقش میانجی کیفیت رابطه در صنعت هتلداری است. روش مورد استفاده در این تحقیق توصیفی همبستگی است که برای تحلیل داده‌ها از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. جامعه‌ی آماری تحقیق شامل مشتریان هتل­های واقع در شهرایلام است که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و فرمول نمونه­گیری کوکران برای جوامع نامحدود، حجم نمونه به تعداد 348 نفر انتخاب گردیده است. ابزار جمع آوری داده­ها پرسشنامه استاندارد بوده که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 90 درصد به دست آمده است. داده‌های پژوهش با استفاده از نرم­افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته که نتایج حاکی از آن است مدیریت ارتباط با مشتری بر کیفیت رابطه تاثیر مثبت و معناداری داشته و همچنین کیفیت رابطه بر ارزش طول عمر مشتری و ابعاد آن(میزان استفاده از خدمات، وفاداری، تبلیغات و تمایل به مراجعه‌ی مجدد) تاثیر مثبت و معناداری دارد.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله بررسي ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري با کيفيت رابطه و ارزش طول عمر مشتري در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: شهر ايلام)